This page is also available in English
Bestemmingen
Oostenrijk
Duitsland
België
Frankrijk
Nederland
Actie
Last-minutes
Gasten
MyBooking
Je huis verhuren
Regio's
Alpbachtal
Karinthie
Opper-Oostenrijk
Salzburgerland
Steiermark
Tirol
Vorarlberg
Skigebieden
Almenwelt Lofer
Axamer Lizum
Bad Kleinkirchheim / St.Oswald & Falkert
Brandnertal
Damüls – Mellau – Faschina Schneereich
Donnersbacher Tauern
Gerlitzen
Goldeck
Grebenzen
Hintertuxer Gletscher
Hochzillertal-Hochfügen
Hohentauern
Innsbrucker-Nordkette
Kappl in Paznaun
Kitzbühel-Kirchberg
Kreischberg
Krippenstein – Obertraun
Kühtai -Hochötz
Lavanttal (Koralpe, Klippitztörl, Weinebene en Hebalm)
Lienzer Dolomiten
Lungau & Katschberg
Mallnitz & Flattach
Matrei-Kals
Mayrhofen-Finkenberg-Lanersbach
Montafon
Obertauern
Pitztal
Rauris
Saalbach-Hinterglemm-Leogang-Fieberbrunn
Schladming-Dachstein
Serfaus-Fiss-Ladis
Silvretta Arena Ischgl-Samnaun
Simonhöhe
Ski Amadé
Ski Arlberg
Ski Juwel Alpbachtal Wildschönau
Skigebied Imst
Skigebied Koralpe
Skiwelt WilderKaiser-Brixental
Sölden-Ötztal Arena
St.Johann in Tirol & Oberndorf
Tiroler Zugspitz Arena
Turracher Höhe
Werfenweng
Wildkogel Arena
Zell am See-Kaprun
Zillertal 3000
Zillertal Arena
Regio's
Allgäu
Baden-Württemberg
Beieren
Beierse Woud
Duitse Alpen
Eifel
Harz
Hessen
Mecklenburg-Voor-Pommeren
Moezel
Nedersaksen
Noordrijn-Westfalen
Oostzee
Rijnland-Palts
Saarland
Saksen-Anhalt
Sauerland
Sleeswijk-Holstein
Teutoburgerwoud
Thüringen
Weserbergland
Zuid-Duitsland
Zwarte Woud
Regio's
Antwerpen
Ardennen
Belgische kust
Limburg
Luik
Luxemburg
Oost-Vlaanderen
West-Vlaanderen
Regio's
Auvergne-Rhône-Alpes
Bourgondië-Franche-Comté
Centre-Val de Loire
Corsica
Côte d'Azur
Dordogne
Drôme
Grand Est
Languedoc-Roussillon
Lot
Lot-et-Garonne
Normandië
Nouvelle-Aquitaine
Occitanië
Provence
Provence-Alpes-Côte d'Azur
Vaucluse
Regio's
Drenthe
Friesland
Gelderland
Groningen
Limburg
Nederlandse kust
Noord-Brabant
Noord-Holland
Overijssel
Utrecht
Veluwe
Zeeland
Zuid-Holland
Bestemmingen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Wie is Villa for You?
Villa for You is in juni 2020 opgericht door gepassioneerde reis-verhuur en vakantiehuizenexperts en specialist in de verhuur van kwalitatieve, unieke vakantiehuizen. 
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden tonen we tijdens het boekingsproces, maar ook in onze footer onder 'Informatie'
Hoe kan ik contact opnemen met Villa for you?
Ons Team van Experts is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur per mail of telefoon. In geval van nood kan je ons bereiken op ons noodnummer
Ik heb een klacht, hoe ga ik daarmee om?
Wat vervelend dat het niet helemaal naar verwachting is. Het beste is om eventuele klachten tijdens je verblijf zo snel mogelijk te melden op een respectvolle manier bij de beheerder. De beheerder kan dan een passende oplossing voor je zoeken. Mocht het ter plaatse niet naar tevredenheid zijn opgelost? Meld ons dit dan binnen 3 dagen na aankomst. Voor noodgevallen is ons Team van Experts 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op ons noodnummer. Dit nummer kun je terugvinden in je reisdocumenten.

Boeken

Hoe maak ik een boeking?
1. Via internet; Klik op een beschikbare periode op de zoekpagina en klik op 'Boek nu'.
  • Vul het aantal personen en eventuele huisdieren in met wie je op reis wilt
  • Check het kostenoverzicht
  • Vul jouw NAW gegevens in
Controleer alle gegevens, neem de voorwaarden door en maak een definitieve boeking door te klikken op "Boek nu" De boeking wordt online en via e-mail bevestigd. 2.Telefonisch Je kunt bij ons ook telefonisch boeken door contact op te nemen met onze experts van ons Team van Experts.
Hoe zie ik welke vakantiehuizen nog beschikbaar zijn?
Als je online zoekt op je gewenste vertrekdatum en verblijfsduur worden alleen de beschikbare huizen in die periode getoond.
Indien je zoekt zonder deze specifieke periode aan te geven, dan kun je gebruik maken van de kalender met beschikbaarheid die bij elk vakantiehuis wordt getoond. In deze kalender zie je de actuele beschikbaarheid van het vakantiehuis.
Wat gebeurt er als ik definitief geboekt heb?
Nadat je telefonisch of online geboekt hebt, ontvang je online en via e-mail een bevestiging. Op deze boekingsbevestiging staat aangegeven binnen welke termijn je de (aan)betaling dient te voldoen. Nadat de volledige betaling door Villa for You is ontvangen, krijg je per e-mail 4 weken voor aankomst de verblijfsbevestiging met de adresgegevens van de vakantiewoning toegestuurd. 
Wanneer ontvang ik de boekingsbevestiging?
Na het boeken ontvang je direct per e-mail een boekingsbevestiging. In de boekingsbevestiging staan o.a. de kosten die betaald dienen te worden en de termijnen waarbinnen de betaling dient plaats te vinden. Na het betalen van de volledige reissom ontvang je 4 weken voor aankomst een verblijfsbevestiging. Hierop staan de adresgegevens van het vakantiehuis, gegevens omtrent de sleuteloverdracht en het noodnummer.
Hoe weet ik zeker dat mijn online boeking gelukt is?
Zodra je op de boekingspagina op 'Boek nu' klikt, ontvang je via je e-mail een bevestiging. Daar staat het boekingsnummer op. Wanneer je geen bevestiging van ons ontvangt, neem dan contact op met onze experts van ons Team van Experts.
Kan ik mijn boeking wijzigen
Bij wijzigingen adviseren we je om per e-mail of telefonisch contact met ons Team van Experts op te nemen. Indien je de verblijfsperiode wilt aanpassen of van accommodatie wilt veranderen, kunnen annuleringskosten van toepassing zijn. Ons Team van Experts kan je hierover verder informeren.
Wanneer krijg ik het adres van het vakantiehuis?
Na het betalen van de boeking ontvang je een verblijfsbevestiging met het adres er op. Wegens privacywetgeving mogen wij geen adresgegevens prijsgeven vóór er geboekt is.
Kan ik het vakantiehuis bezoeken voordat ik een boeking maak?
Het is eventueel mogelijk om het vakantiehuis vooraf te bezoeken, mits beschikbaar en de eigenaar akkoord is. Neem hiervoor telefonisch contact op met ons Team van Experts. Hou dan jouw agenda bij de hand, om een afspraak met de huiseigenaar te maken. Je krijgt een bevestiging van de afspraak, met de adresgegevens van het vakantiehuis, per e-mail toegestuurd.
Kan ik een optie nemen?
Bij een gedeelte van de huizen is het mogelijk om een optie te nemen. Neem hiervoor telefonisch contact op met ons Team van Experts. Online is het op dit moment nog niet mogelijk een optie te nemen. 
Kan ik een brochure ontvangen?
Onze website is vollediger en actueler dan een brochure. Daarom vind je altijd het meest actuele aanbod op onze website. Speciaal voor groepen vanaf 12 personen hebben wij een groepshuizenbrochure gemaakt, waarvoor we een select aantal van onze groepshuizen geselecteerd hebben. Via deze link kun je deze brochure aanvragen.
Telt een baby als volledig persoon van het totale reisgezelschap?
Bij elk vakantiehuis staat vermeld hoeveel personen zijn toegestaan. Dit is het totaal aantal volwassenen en kinderen vanaf 3 jaar. In de meeste gevallen mag het aantal personen met 1 of 2 baby’s van 0 tot en met 2 jaar worden overschreven. Wanneer dit het geval is, staat dit vermeld op de boekingspagina. Onder het kopje faciliteiten op de pagina met de huisbeschrijving staat aangegeven of er een kinderbed/stoel etc (op aanvraag) aanwezig is voor een baby. 
Zijn er ook vakantiehuizen die extra services bieden?
Elk vakantiehuis of appartement heeft zijn eigen extra diensten zoals een kinderbed, kinderstoel, bedlinnen etc.. Je vindt de beschikbare services op de pagina van het gekozen vakantiehuis zodra je de gewenste reisdata hebt ingevoerd. 
Kan ik ook voor een langer verblijf dan 4 weken boeken?
Een verblijf langer dan 4 weken dient aangevraagd te worden bij de eigenaar. Er kunnen namelijk uitzonderlijke afspraken gelden voor bijvoorbeeld het schoonmaken, linnenwissel en het doel van het verblijf. Neem hiervoor contact met ons Team van Experts op om de mogelijkheden te bespreken.
Wat wordt bedoelt met vrijstaand huis?
Huis, geheel of gedeeltelijk vrijstaand of geschakeld, welke je privé bewoont, een eigen ingang heeft en niet wordt gedeeld met andere gasten of eigenaar, tenzij anders vermeld.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Ben je woonachtig in Nederland dan mag je tot 3 dagen voor verblijf het geld nog aan ons overmaken. Klanten woonachtig in andere landen kunnen tot 14 dagen voor aankomst het geld overmaken. Binnen 14 dagen voor aankomst (of binnen 3 dagen voor aankomst indien je woonachtig bent in Nederland) dient het geld altijd door middel van de digitaal aangeboden betaalmethodes in onze boekingsbevestiging betaald te worden (Ideal, Bancontact, Sofort, EPS, Giropay, Maestro, Visa/Mastercard, Google Pay & Apple Pay).
Wanneer moet ik betalen?
De aanbetaling bedraagt minimaal 35% van de totale reissom plus optionele verzekeringen. Dit dient per ommegaande na het maken van de boeking betaald te worden. De resterende reissom betaal je uiterlijk zes weken voor vertrek. Indien je in twee termijnen betaald, dan ontvang je een week voor het verstrijken van de tweede termijn een herinnering per e-mail. Bij vertrek binnen zes weken, dient de betaling in één keer voldaan te worden. Bij een vertrek binnen veertien dagen dient de betaling in één keer met spoed voldaan te worden. Stuur ons ook direct het bewijs van betaling per mail naar [email protected] zodat wij uw boeking definitief kunnen maken.
Op welke rekening kan ik het boekingsbedrag overmaken?
Je kunt betalen door middel van bankoverschrijving. Voor een juiste en tijdige afhandeling van de betaling vragen wij jou het boekingsnummer te vermelden bij de betaling. Houd er rekening mee dat het verwerken van je betaling via bankoverschrijving 3-5 werkdagen kan duren.
Ik ben te laat met betalen, wordt mijn boeking geannuleerd?
De verwerkingsduur van de betaling is afhankelijk van de verwerkingstijd van de bank. Hierdoor loop je het risico dat de betaling niet op tijd binnen is, en de boeking mogelijk automatisch geannuleerd wordt. Ons advies is dan ook om tijdig te betalen. Houd bij een bankoverschrijving rekening met een verwerking van 3-5 werkdagen. Heb je toch de betalingstermijn overschreden, neem dan zo snel mogelijk contact op met het Team van Experts. Blijft de betaling uit, dan heeft Villa for You het recht de boeking eenzijdig te annuleren. In dat geval worden annuleringskosten in rekening gebracht. Wanneer Villa for You de boeking eenzijdig annuleert, ontvang je daarvan bericht via e-mail.
Kan ik de boeking ook ter plaatse betalen?
Dat is niet mogelijk. De huurprijs betaal je altijd vooruit. Bij aankomst betaal je, indien aangegeven op je boekings- en verblijfsbevestiging, een borgsom en eventuele kosten ter plaatse.
Hoe weet ik of mijn betaling goed is aangekomen?
Als wij je betaling hebben ontvangen ontvang je van ons per mail een bevestiging van betaling. Houd bij een bankoverschrijving rekening met een verwerking van 3-5 werkdagen. Heb je deze bevestiging niet ontvangen, neem dan contact op met ons Team van Experts.

Verblijf

Waar is mijn geboekte vakantiehuis precies gelegen?
Nadat de volledige reissom is voldaan ontvang je 4 weken voor aankomst een verblijfsbevestiging. Daarop staan het exacte adres en de coördinaten van het vakantiehuis.
Is er bij aankomst en vertrek iemand in het vakantiehuis aanwezig?
Op jouw verblijfsbevestiging staat hoe de aankomst geregeld is. Er zijn drie mogelijkheden:
  1. De huiseigenaar/beheerder komt met de sleutel naar het vakantiehuis en ontvangt je ter plaatse.
  2. Op jouw verblijfsbevestiging staat het adres van de huiseigenaar/beheerder, alwaar je de sleutel kunt ophalen.
  3. Op jouw verblijfsbevestiging staat een locatie (bv. een tankstation of restaurant in de buurt) waar je de huiseigenaar/beheerder ontmoet en jou de sleutel overdraagt.
Op jouw verblijfsbevestiging wordt vaak gevraagd om voor aankomst telefonisch contact op te nemen met de huiseigenaar/beheerder. Dit is om een soepele sleuteloverdracht te garanderen. Voor de sleuteloverdracht bij vertrek kan je zelf ter plaatse afspraken maken met de huiseigenaar of beheerder.
Wat moet ik doen, wanneer bij aankomst niemand bij het vakantiehuis aanwezig is?
Op de verblijfsbevestiging staan de contactgegevens van de huiseigenaar/beheerder en de aankomsttijden. Zoek telefonisch contact met hem/haar op. Krijg je geen contact? Neem dan telefonisch contact met ons op tijdens kantooruren via ons telefoonnummer en buiten kantooruren via het noodnummer. Dit staat vermeld op de verblijfsbevestiging.
Waarom moet ik bij aankomst een borgsom betalen?
Een borgsom is alleen van toepassing als dit vermeld staat op je verblijfsbevestiging. Dit betaal je boven op mogelijke kosten ter plaatse als een garantiebetaling. In geval van schade of buiten proportioneel gebruik van gas, water of electra zal de borgsom ingezet worden. De borgsom dient betaald te worden alvorens de sleutel overhandigd wordt. 
Hoe worden kosten ter plaatse betaald?
Op de verblijfsbevestiging staat hoe de kosten ter plaatse betaald kunnen worden.
Wanneer krijg ik de borgsom terug?
Tijdens het maken van jouw boeking kun je zien of je de borgsom ter plaatse moet betalen bij de huiseigenaar/beheerder of vooraf dient te betalen aan Villa for You.
  1. Als je de borg vooraf betaalt aan Villa for You dan wordt deze binnen 2 weken na verblijf teruggestort op jouw rekening.
  2. Als je de borgsom ter plaatse aan de huiseigenaar/beheerder dient te betalen zie je dit tijdens het maken van de boeking en op de verblijfsbevestiging. Hier staat dan ook vermeld of je de borg bij vertrek contant terug krijgt of dat de eigenaar/ beheerder het bedrag naar jouw bankrekening overmaakt.
Om de borg op jouw bankrekening te ontvangen dienen we jouw IBAN rekeningnummer te ontvangen.
Kan ik op een afwijkend moment aankomen/vertrekken?
Eigenaren en hun schoonmaakteam stellen zich in op een vaste aankomst of vertrektijd. Ze willen dat alles helemaal in orde is als jij aankomt maar ook dat alles weer in orde is voor een volgend reisgezelschap. Daarom is het belangrijk als je eerder of later wenst aan te komen of te vertrekken dit eerst af te stemmen. Een verzoek hiervoor kan ingediend worden bij ons Team van Experts vóór ontvangst van jouw verblijfsbevestiging. Heb je jouw verblijfsbevestiging al ontvangen? Dan staan hier de gegevens op van de eigenaar en/ of beheerder. Neem dan gerust zelf contact op om hier goede afspraken over te kunnen maken. In sommige gevallen betreft dit dan maatwerk en kunnen hier extra kosten aan verbonden zijn. 
Wie is er verantwoordelijk voor eventuele schade die is ontstaan tijdens het verblijf?
De huurder is wettelijk aansprakelijk voor eventuele door hem toegebrachte schade. Er kan altijd iets per ongeluk kapot gaan. Een schadegeval dient direct aan de huiseigenaar of beheerder doorgegeven te worden. Alleen dan kunnen zij het voor aankomst van een nieuwe gast mogelijk repareren/vervangen. Schade tot € 25 is altijd voor eigen rekening, hogere bedragen worden veelal gedekt door de Villa for You schadeverzekering welke bij boeking inbegrepen is. Of de schade gedekt wordt of niet wordt bepaald door de verzekering, op basis van de geldende voorwaarden. Schade die het gevolg is van roekeloos of onzorgvuldig gedrag wordt niet gedekt.
Ik neem mijn huisdier mee, zijn er nog zaken waarmee ik rekening dien te houden?
Wanneer je met de hond of kat door Europa reist, ben je verplicht een dierenpaspoort voor jouw huisdier(en) mee te nemen. Hierin staat onder andere een bewijs van inenting tegen hondsdolheid. Daarnaast dient je huisdier voorzien te zijn van identificatie, zoals een onderhuidse chip of een tatoeage. Zowel het paspoort als de identificatie kan bij de dierenarts aangevraagd worden. Per land zijn er aanvullende regels waar je rekening mee dient te houden. Wij adviseren je om deze regels na te lezen of op te vragen bij de juiste instanties. Informeer hier goed naar voordat je de grens overgaat. 
Is er bed-, bad- en keukenlinnen in het vakantiehuis aanwezig?
De aanwezigheid van bed-, bad- en keukenlinnen verschilt per huis. Je vindt deze informatie bij het kostenoverzicht op de huisbeschrijvingspagina, evenals op de boekingspagina en later in MyVilla bij de boekingsgegevens. 
Wordt het huis schoongemaakt, of moet ik dit zelf doen?
Tenzij anders aangegeven hoef je het huis niet zelf schoon te maken. Wel dien je het huis vanzelfsprekend altijd in een behoorlijke staat (‘bezemschoon’) achter te laten. Daarnaast verschilt het per huis of de schoonmaakkosten ter plaatse betaald moeten worden of direct aan Villa for You. Deze informatie vind je in het kostenoverzicht op de huisbeschrijvingspagina, evenals op de boekingspagina en later in MyVilla bij de boekingsgegevens.
Betaal ik toeristenbelasting?
Indien er toeristenbelasting betaald moet worden, is deze of inbegrepen in de prijs, of moet deze ter plaatse betaald worden. Bij het kostenoverzicht vind je wat voor een bepaald huis van toepassing is. Het kan zijn dat de huiseigenaar extra gegevens van alle reizigers nodig heeft. Mocht dit van toepassing zijn zal er contact met de hoofdboeker opgenomen worden. 
Waar kan ik de meest volledige informatie over het door mij geboekte huis vinden?
Op de huispagina kan je alle informatie over het door jou geboekte huis vinden. Je kunt deze pagina snel vinden door de huiscode in de zoekbalk te typen. Zijn er specifieke vragen waarvan je het antwoord niet kunt vinden, neem dan contact op met ons Team van Experts.
Hoe kan ik bed-en badlinnen toevoegen aan mijn boeking?
Op het moment is dit helaas nog niet online mogelijk. Je kunt contact opnemen met ons Team van Experts.
Wat zijn de aankomst- en vertrektijden voor een vakantiehuis?
Doorgaans word je verwacht tussen 16:00-18:00 uur op de dag van aankomst en dien je voor 10:00 uur op de dag van vertrek het vakantiehuis te verlaten, tenzij anders vermeld in je reisdocumenten.
Zijn er altijd kussens, dekens en/of dekbedden aanwezig in het vakantiehuis?
Ja, in alle vakantiehuizen zijn dekens of dekbedden en kussens aanwezig. 
Hoeveel handdoeken zitten er in een startset?
Een startset handdoeken bevat doorgaans twee à drie handdoeken per gast voor de gehele verblijfsduur. De handdoeken set wordt binnen een verblijf niet standaard verwisseld. Er kan contact opgenomen worden met de contactpersoon ter plaatse om naar de mogelijkheden te vragen wanneer dit wel gewenst is. Voor een wissel kunnen kosten in rekening worden gebracht.
Hoeveel bedlinnen is voorzien tijdens mijn verblijf?
Bij aankomst van je verblijf is er bedlinnen voorzien voor het aantal gasten waarvoor geboekt is indien er bij het huis aangegeven is dat er bedlinnen beschikbaar is. Heb je een achtpersoons vakantiehuis geboekt, maar bestaat je reisgezelschap uit vier personen? Dan wordt er voor vier personen bedlinnen beschikbaar gesteld.
Welke bedden worden opgemaakt voor mijn verblijf?
Het kan per vakantiehuis verschillen of de bedden zijn opgemaakt bij aankomst of dat er bedlinnen pakketten ter beschikking zijn gesteld. Indien de bedden zijn opgemaakt, wordt er gekeken naar het aantal personen dat op de boeking vermeld staat. Dit houdt in dat het kan zijn dat wanneer je een achtpersoons huis hebt geboekt voor een reisgezelschap van vier personen, er twee tweepersoonsbedden zijn opgemaakt en de overige bedden niet. Heb je specifieke wensen welke bedden opgemaakt dienen te worden voor je reisgezelschap? Neem dan contact op met de contactpersoon ter plaatse. Het bedlinnen wordt tijdens een verblijf niet standaard verwisseld. Er kan contact opgenomen worden met de contactpersoon ter plaatse wanneer dit wel gewenst is. Vraag naar de mogelijkheden aan de contactpersoon ter plaatse voor extra bedlinnen, het opmaken van extra bedden of verwisselen van bedlinnen tijdens het verblijf. Voor extra sets of een wissel kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Annuleren

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Is er iets voorgevallen waardoor je genoodzaakt bent je vakantie te moeten annuleren? Neem dan telefonisch of per e-mail contact op met ons Team van Experts. Als je het boekingsnummer bij de hand houdt, kunnen wij je sneller van dienst zijn. Aan een annulering kunnen kosten verbonden zijn. In de annuleringsvoorwaarden, die direct na boeking per e-mail worden toegezonden staan de voorwaarden uitgebreid beschreven. Reisovereenkomsten vormen een uitzondering op de ‘Wet verkoop op afstand’. Ze komen niet in aanmerking voor een herroepingsrecht (‘bedenktijd’) van 14 dagen.
Wat moet ik betalen wanneer ik besluit te annuleren?
Als je de boeking annuleert, zal er een bedrag in rekening worden gebracht om de kosten te dekken die wij hebben gemaakt voor de voorbereiding van het verblijf. Dit bedrag wordt hoger naarmate de annuleerdatum dichter bij de eigenlijke aankomstdatum komt. Wij hanteren hiervoor de volgende percentages van de verhuurprijs: tot en met 45 dagen vóór de aankomstdatum: 35%. Van 44 tot en met 29 dagen vóór de aankomstdatum: 60%. Van 28 tot en met 1 dag vóór de aankomstdatum: 90%. Op de aankomstdatum: 100%. Boekingskosten worden niet uitgekeerd. Heb je een annuleringsverzekering afgesloten en annuleer je de boeking met een voor de verzekering geldige en aantoonbare reden? Dan adviseren wij contact op te nemen met de verzekeraar. Mocht je een vakantiehuis hebben geboekt via een website van een van onze partners, dan kan het zijn dat de annuleringsvoorwaarden van deze partner gelden. Als dit het geval is, dan zal dit bij je boeking vermeld worden. Annuleringen verwerken wij gedurende de werkdag. Indien een annulering na het einde van de werkdag bij ons binnen komt, verwerken wij deze de eerstvolgende werkdag. De eerstvolgende werkdag is bepalend voor de vaststelling van de annuleringskosten.

Verzekeringen

Ben ik verzekerd tegen schade tijdens mijn verblijf?
Villa for You biedt alle gasten die een vakantiehuis boeken, gratis een verzekering tegen schade aan logiesverblijven aan. Mocht je per ongeluk iets beschadigen in je vakantieverblijf, dan biedt naast je eigen aansprakelijkheidsverzekering, de schade logiesverblijven verzekering uitkomst. De dekking omvat schade aan het gebouw, de inventaris, de speeltoestellen en het zwembad in de tuin, die voor privé gebruik bij de accommodatie hoort. De dekking bedraagt maximaal € 2.500. Er geldt geen eigen risico. Wel moet het schadebedrag hoger zijn dan € 25. Wanneer je een Villa for You vakantiehuis boekt adviseren we je tevens reis-en annuleringsverzekeringen regelen. Op dit moment kun je nog geen reis-of annuleringsverzekering bij Villa for You afsluiten. We adviseren dit via je eigen verzekeringsexpert te regelen.
Welke verzekeringen bieden jullie aan?
Wanneer je een Villa for You vakantiehuis boekt adviseren we je tevens reis-en annuleringsverzekeringen regelen. Op dit moment kun je nog geen reis-of annuleringsverzekering bij Villa for You afsluiten. We adviseren dit via je eigen verzekeringsexpert te regelen.
Ik heb al geboekt, kan ik alsnog een verzekering afsluiten?
Op dit moment kun je nog geen reis-of annuleringsverzekering bij Villa for You afsluiten. We adviseren dit via een eigen verzekeringsexpert te regelen.