Bestemmingen
Oostenrijk
België
Nederland
Je huis verhuren
Regio's
Karinthie
Salzburgerland
Steiermark
Tirol
Vorarlberg
Skigebieden
Kitzbuhel-Kirchberg
Lungau & Katschberg
Montafon
Saalbach-Hinterglemm-Leogang-Fieberbrunn
Schladming-Dachstein
Serfaus-Fiss-Ladis
Ski Amadé
Skiwelt WilderKaiser-Brixental
Solden-Ötztal Arena
Wildkogel Arena
Zell am See-Kaprun
Zillertal Arena
Regio's
Ardennen
Henegouwen
Limburg
Luik
Luxemburg
Namen
Vlaams-Brabant
Vlaamse kust
West-Vlaanderen
Regio's
Drenthe
Flevoland
Friesland
Gelderland
Limburg
Nederlandse kust
Noord-Brabant
Noord-Holland
Overijssel
Zeeland
Zuid-Holland
Bestemmingen

Service en contact

Ons team van Experts staat op doordeweekse dagen altijd voor je klaar van 9-17 uur. Heb je een vraag, bekijk ook de veelgestelde vragen rubriek.

Mocht je meer informatie willen of een persoonlijk voorstel op maat willen ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij adviseren je graag!

Hoe kunnen wij je helpen?

Meestgestelde vragen

Kan ik mijn boeking wijzigen
Bij wijzigingen adviseren we je om per e-mail of telefonisch contact met ons Team van Experts op te nemen. Indien je de verblijfsperiode wilt aanpassen of van accommodatie wilt veranderen, kunnen annuleringskosten van toepassing zijn. Ons Team van Experts kan je hierover verder informeren.
Hoe weet ik of mijn betaling goed is aangekomen?
Als wij je betaling hebben ontvangen ontvang je van ons per mail een bevestiging van betaling. Houdt bij een bankoverschrijving rekening met een verwerking van 3-5 werkdagen. Heb je deze bevestiging niet ontvangen, neem dan contact op met ons Team van Experts.
Kan ik op een afwijkend moment aankomen/vertrekken?
Eigenaren en hun schoonmaakteam stellen zich in op een vaste aankomst of vertrektijd. Ze willen dat alles helemaal in orde is als jij aankomt maar ook dat alles weer in orde is voor een volgend reisgezelschap. Daarom is het belangrijk als je eerder of later wenst aan te komen of te vertrekken dit eerst af te stemmen. Een verzoek hiervoor kan ingediend worden bij ons Team van Experts vóór ontvangst van jouw verblijfsbevestiging. Heb je jouw verblijfsbevestiging al ontvangen? Dan staan hier de gegevens op van de eigenaar en/ of beheerder. Neem dan gerust zelf contact op om hier goede afspraken over te kunnen maken. In sommige gevallen betreft dit dan maatwerk en kunnen hier extra kosten aan verbonden zijn. 
Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Is er iets voorgevallen waardoor je genoodzaakt bent je vakantie te moeten annuleren? Neem dan telefonisch of per e-mail contact op met ons Team van Experts. Als je het boekingsnummer bij de hand houdt,kunnen wij je sneller van dienst zijn. Aan een annulering kunnen kosten verbonden zijn. Heb je een annuleringsverzekering via ons afgesloten en annuleer je de boeking met een voor de verzekering geldige, aantoonbare reden? Dan kunnen de kosten mogelijk via de verzekering teruggevorderd worden. De voorwaarden van de annuleringsverzekering vind je onder verzekeringen. De annuleringsvoorwaarden worden direct na boeking per e-mail toegezonden. Reisovereenkomsten vormen een uitzondering op de ‘Wet verkoop op afstand’. Ze komen niet in aanmerking voor een herroepingsrecht (‘bedenktijd’) van 14 dagen.

Contact

Wij beantwoorden graag je vragen. Je kunt ons bereiken op 020 - 217 0050 of stuur ons een mail via onderstaand contactformulier.

Openingstijden

We zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag
09:00 - 17:00 uur
Gesloten

Villa for You B.V.
Gustav Mahlerlaan 961
1082 MK Amsterdam

[email protected]
+31 (0)20 217 0050

KvK: 78234107
BTW: NL861312673B01